
Dominika Molnárová
Vyštudovala som Predškolskú a elementárnu pedagogiku v Nitre a špeciálnu pedagogiku v Prahe. Počas svojej pedagogickej praxe som pôsobila ako učiteľka v základnej škole a tiež ako učiteľka a riaditeľka v materskej škole. Spolupodieľať sa na zlepšovaní vzdelávacieho procesu považujem za skvelú príležitosť a možnosť robiť mentora je pre mňa výzva a zároveň spôsob ako podať svoje získané skúsenosti a poznatky ďalej. Myslím si, že učiteľ si zaslúži priestor pre svoj rast a ja mu rada budem pomocnou rukou.

Mária Bajúzová
Som absolventkou Ekonomickej univerzity v Bratislave. Počas vysokoškolského štúdia a práci v súkromnom sektore sa však moje cesty skrížili so mojou strednou školou, kde som od roku 2017 pôsobila ako majsterka odborného výcviku, triedna učiteľka, školská supervízorka a koordinátorka vo výchove a vzdelávaní, tvorbu projektov, komunikáciu a SOČ. Počas práce v školstve som sa vzdelávala na rôznych školeniach doma i v zahraničí. Úspešne som absolvovala Ročný program Komenského inštitútu, ktorý ma veľmi obohatil a otvoril mi nové obzory smerovania školstva. Aktuálne som študentkou doktorandského štúdia. Ako ambasádorka programu „Umelá inteligencia v službách učiteľa“ sa venujem vzdelávaniu ďalších učiteľov v tejto oblasti. Svoj koníček v podobe digitálnych nástrojov vo vyučovaní v súčasnosti využívam i v pozícií školskej digitálnej koordinátorky na základnej škole. Mojim cieľom je neustále zlepšovanie seba ako aj zlepšovanie výchovno-vzdelávacieho procesu v školách.

Eva Píriová
Som učiteľka s kvalifikáciou pre 1. stupeň ZŠ s rozšírením o vyučovanie anglického jazyka na 1. stupni ZŠ. Práca s deťmi bola mojim veľkým snom už od detstva. Vo svojej práci preferujem individuálny prístup, empatiu, úprimnosť, ktorými sa snažím podporiť a posilniť pozitívne stránky osobnosti žiakov. Mentoring vnímam ako efektívnu cestu sebapoznania a sebarozvoja. Zároveň mi ponúka možnosť posunúť sa v osobnom i profesijnom živote. Svoju pomoc a podporu vidím v oblasti vzdelávacieho procesu, vyučovacieho štýlu učiteľa a sociálnej klímy triedy. Svojim kolegom – učiteľom, rada pomôžem na ceste posilnenia osobných a profesionálnych kompetencií, aby vedeli byť vo svojej práci šťastní a spokojní.

Katarína Biela
V oblasti výchovy a vzdelávania pôsobím už 19 rokov. Vyštudovala som učiteľstvo pre prvý stupeň základnej školy a postupne som si rozšírila aprobáciu o slovenský, francúzsky a ruský jazyk. Moje pôsobenie na viacerých základných školách mi prinieslo bohaté skúsenosti a stalo sa zdrojom inšpirácie pre môj osobný i profesionálny rast. Učenie považujem za viac než len odovzdávanie vedomostí – je to príležitosť budovať vzťahy založené na rešpekte a dôvere. Do vzdelávacieho procesu integrujem prvky zážitkového vyučovania, ktoré prepájam s praktickým životom a formatívnym hodnotením. Každý deň ma napĺňa radosťou, keď vidím pokroky a úspechy mojich žiakov. Ich radosť je aj mojou radosťou a povzbudením. Verím, že učenie by malo byť interaktívne a zábavné, aby žiaci mohli lepšie pochopiť a aplikovať získané vedomosti v reálnom živote. Ako hovorí J. Piaget: „Cieľom vzdelávania nie je zvyšovať množstvo vedomostí, ale vytvárať pre deti možnosti, kedy môžu vymýšľať a objavovať, vytvárať ľudí schopných robiť nové veci.“ Táto filozofia ma inšpiruje k neustálemu hľadaniu nových spôsobov, ako vytvoriť podnetné prostredie, v ktorom sa každý žiak cíti motivovaný, rešpektovaný, má priestor na rozvoj svojich schopností a je pripravený na úspech. Verím, že každý z nás má potenciál a možnosť dosiahnuť veľké veci, ak máme správnu podporu. Teším sa na príležitosť spolupracovať s Vami a podporiť Vás pri objavovaní nových možností.

Ildikó Zsuzsanna Mészáros
Pracuje v Šahách na ZŠ L. Pongrácza s VJM ako učiteľka pre prvý stupeň. Doktorát obhájila zo zážitkovej pedagogiky, pretože si myslí, život bez hry je stratený čas.

Petra Tomašovičová
Pôsobím ako riaditeľka Základnej školy ako mentorka sa budem zameriavať na pomoc pre riaditeľov/ vedenie základných škôl pri zavádzaní kurikulárnej reformy. Mojou prioritou sú témy wellbeingu žiakov a zamestnancov, v rámci aktivít centra sa špecializujem na ranné kruhy, ktoré už na škole máme zavedené 4 roky.

Helena Barátová
"Deti sa najviac naučia, keď majú radi svojho učiteľa a myslia si, že ich učiteľ má rád." G. Neufeld Deti sa menia a aj školstvo sa potrebuje meniť, napredovať a pripravovať deti na budúcnosť. Som veľmi rada, že môžem byť súčasťou takejto zmeny. Mojím cieľom je byť pre vás partnerom, ktorý vám pomôže tieto zmeny zvládnuť a pretaviť ich do pozitívnych výsledkov. Verím, že našou spoluprácou dokážeme premeniť výzvy tejto doby na príležitosti, ktoré obohatia nielen váš pedagogický prístup, ale aj skvalitnia pracovný život.